PRZYDATNE INFORMACJE

FAQ: Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

Zakupiony towar możesz odesłać na adres sklepu w ciągu 14 dni od zakupu. Więcej informacji znadziesz w zakładce Polityka zwrotów.

Otrzymam taki sam produkt jaki widnieje na zdjęciu?

Staramy się jak najbardziej zbliżyć do ideału jeżeli chodzi o zdjęcia produktów jednak istnieje możliwość, że produkt na monitorze komputera, tablecie lub smartfonie nieznacznie będzie się różnił jeżeli chodzi o kolor. Różnice te wynikają z indywidualnych ustawień ekranów, m.in. jasności, kolorów itp. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy, postaramy się odpowiedzieć na pytania i przesłać dodatkowe zdjęcia produktu.

Gdzie znajdę faktury za zakupione towary?

Faktury za zakupiony towar znajdziesz w zakładce Moje konto oraz na przesłane na podany adres e-mail, sprawdź w skrzynce pocztowej wiadomości od info@fonshop.pl.

Czy uzupełniacie zapasy produktów oznaczonych jako „brak w magazynie”?

Staramy się na bieżąco uzupełniać wszelkie braki magazynowe. Jeżeli szczególnie zależy Ci na danym produkcie to napisz do nas maila na adres: info@fonshop.pl z informacją o poszukiwanym produkcie.

Gdzie znajdę informacje o kosztach i terminach dostawy?

Wszelkie informacje na temat sposobów, terminów oraz kosztów dostawy znajdziesz w zakładce Dostawy.