- Apple
- iPhone 16
- iPhone 16 Pro
- iPhone 16 Plus
- iPhone 16 Pro Max
- iPhone 15
- iPhone 15 Pro
- iPhone 15 Plus
- iPhone 15 Pro Max
- iPhone 14
- iPhone 14 PRO
- iPhone 14 Plus
- iPhone 14 PRO MAX
- iPhone 13
- iPhone 13 PRO
- iPhone 13 PRO MAX
- iPhone 13 mini
- iPhone 12
- iPhone 12 PRO
- iPhone 12 PRO MAX
- iPhone 12 mini
- iPhone 11
- iPhone 11 PRO
- iPhone 11 PRO MAX
- iPhone 7
- iPhone 7 Plus
- iPhone 8
- iPhone 8 Plus
- iPhone SE 2020
- iPhone SE 2022
- iPhone X
- iPhone XR
- iPhone XS
- iPhone XS MAX
- Samsung
- Galaxy S
- Galaxy S24
- Galaxy S24+
- Galaxy S24 FE
- Galaxy S23
- Galaxy S23 FE
- Galaxy S23 Plus
- Galaxy S23 Ultra
- Galaxy S22 5G
- Galaxy S22 PLUS 5G
- Galaxy S22 ULTRA 5G
- Galaxy S21 5G
- Galaxy S21 FE
- Galaxy S21 PLUS 5G
- Galaxy S21 ULTRA 5G
- Galaxy S20
- Galaxy S20 FE
- Galaxy S20 plus 5G
- Galaxy S20 ULTRA 5G
- Galaxy S10
- Galaxy S10e
- Galaxy S10 LITE 2020
- Galaxy S10 plus
- Galaxy S9
- Galaxy S9 Plus
- Galaxy S8
- Galaxy S8 Plus
- Galaxy S7
- Galaxy S7 edge
- Samsung Galaxy A
- Galaxy A02s
- Galaxy A03s
- Galaxy A10
- Galaxy A11
- Galaxy A12
- Galaxy A13 4G
- Galaxy A13 5G
- Galaxy A14 5G
- Galaxy A20
- Galaxy A20e
- Galaxy A20s
- Galaxy A21
- Galaxy A21s
- Galaxy A22 4G
- Galaxy A22 5G
- Galaxy A23 4G
- Galaxy A30
- Galaxy A30s
- Galaxy A31
- Galaxy A32 4G
- Galaxy A32 5G
- Galaxy A33 5G
- Galaxy A40
- Galaxy A41
- Galaxy A42 5G
- Galaxy A5 2017
- Galaxy A5 2018
- Galaxy A50
- Galaxy A51 4G
- Galaxy A51 5G
- Galaxy A52 4G
- Galaxy A52 5G
- Galaxy A52s
- Galaxy A53 5G
- Galaxy A54 5G
- Galaxy A60
- Galaxy A7 2018
- Galaxy A70
- Galaxy A71 4G
- Galaxy A71 5G
- Galaxy A72 4G/ 5G
- Galaxy A73 5G
- Galaxy A8 2018
- Galaxy A80
- Galaxy A82 5G
- Galaxy A9 2018
- Galaxy A90 5G
- Galaxy Note
- Galaxy J
- Galaxy M
- Galaxy Z
- Galaxy S
- Huawei
- Huawei P40
- Huawei P40 Lite
- Huawei P40 Lite E
- Huawei P40 Pro
- Huawei P30 Lite
- Huawei P30 Pro
- Huawei P20 Lite
- Huawei Mate 10 Lite
- Huawei Mate 20
- Huawei Mate 20 Lite
- Huawei Mate 20 Pro
- Huawei Mate 30 Lite
- Huawei Mate 30 Pro
- Huawei Mate 40 Pro
- Huawei Mate 40 Pro Plus
- Huawei Nova 7I
- Huawei P Smart 2019
- Huawei P Smart 2020
- Huawei P Smart 2021
- Huawei P Smart Pro
- Huawei P Smart Z
- Huawei Y7 2019
- Xiaomi
- Xiaomi 12 / 12X
- Xiaomi 12 Pro
- Xiaomi Mi 8
- Xiaomi Mi 8 Lite
- Xiaomi Mi 8 SE
- Xiaomi Mi 9
- Xiaomi Mi 9 Lite
- Xiaomi Mi 9 SE
- Xiaomi Mi 9T
- Xiaomi Mi 10 / Mi 10 Pro
- Xiaomi Mi 10 Lite 5G
- Xiaomi Mi 10T/ 10T PRO
- Xiaomi Mi 10T Lite
- Xiaomi Mi 11
- Xiaomi Mi 11i
- Xiaomi Mi 11T / Mi 11T Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite / 5G / 5G NE
- Xiaomi Mi Note 10 Lite
- Xiaomi Mi Note 10
- Xiaomi Redmi 7
- Xiaomi Redmi 8/ 8A
- Xiaomi Redmi 9
- Xiaomi Redmi 9A/ 9AT
- Xiaomi Redmi 9C
- Xiaomi Redmi 9T
- Xiaomi Redmi 10 4G
- Xiaomi Redmi 10 2022
- Xiaomi Redmi 10C
- Xiaomi Redmi 10s 4G
- Xiaomi Redmi Note 7
- Xiaomi Redmi Note 7 pro
- Xiaomi Redmi Note 8
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro
- Xiaomi Redmi Note 8T
- Xiaomi Redmi Note 9
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 9s
- Xiaomi Redmi Note 9T
- Xiaomi Redmi Note 10/ 10s 4G
- Xiaomi Redmi Note 10 5G
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Xiaomi Redmi Note 11/11s
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G/ 5G
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G
- Realme
- Oppo
- Kolekcje etui
- Etui Crossbody iPhone
Regulamin konta
w sklepie FonShop
Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy FonShop prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://fonshop.pl
Sprzedawca - BTCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem ul. Łęczycka 16/37, 82-300 Elbląg, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000930727, NIP 5783150728, nr REGON 52035387100000, kapitał zakładowy 50000,00 zł.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Łęczycka 16/37, 82-300 Elbląg
- Adres e-mail: info@fonshop.pl
- Telefon: 553070102
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
-
Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
§ 4 KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: info@fonshop.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 5 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail info@fonshop.pl.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ -
W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może
skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 6 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
-
Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
- Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
-
Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
-
przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 7 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
-
Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji Regulaminu.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy info@fonshop.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.