- Apple
- iPhone 16
- iPhone 16 Pro
- iPhone 16 Plus
- iPhone 16 Pro Max
- iPhone 15
- iPhone 15 Pro
- iPhone 15 Plus
- iPhone 15 Pro Max
- iPhone 14
- iPhone 14 PRO
- iPhone 14 Plus
- iPhone 14 PRO MAX
- iPhone 13
- iPhone 13 PRO
- iPhone 13 PRO MAX
- iPhone 13 mini
- iPhone 12
- iPhone 12 PRO
- iPhone 12 PRO MAX
- iPhone 12 mini
- iPhone 11
- iPhone 11 PRO
- iPhone 11 PRO MAX
- iPhone 7
- iPhone 7 Plus
- iPhone 8
- iPhone 8 Plus
- iPhone SE 2020
- iPhone SE 2022
- iPhone X
- iPhone XR
- iPhone XS
- iPhone XS MAX
- Samsung
- Galaxy S
- Galaxy S24
- Galaxy S24+
- Galaxy S24 FE
- Galaxy S23
- Galaxy S23 FE
- Galaxy S23 Plus
- Galaxy S23 Ultra
- Galaxy S22 5G
- Galaxy S22 PLUS 5G
- Galaxy S22 ULTRA 5G
- Galaxy S21 5G
- Galaxy S21 FE
- Galaxy S21 PLUS 5G
- Galaxy S21 ULTRA 5G
- Galaxy S20
- Galaxy S20 FE
- Galaxy S20 plus 5G
- Galaxy S20 ULTRA 5G
- Galaxy S10
- Galaxy S10e
- Galaxy S10 LITE 2020
- Galaxy S10 plus
- Galaxy S9
- Galaxy S9 Plus
- Galaxy S8
- Galaxy S8 Plus
- Galaxy S7
- Galaxy S7 edge
- Samsung Galaxy A
- Galaxy A02s
- Galaxy A03s
- Galaxy A10
- Galaxy A11
- Galaxy A12
- Galaxy A13 4G
- Galaxy A13 5G
- Galaxy A14 5G
- Galaxy A20
- Galaxy A20e
- Galaxy A20s
- Galaxy A21
- Galaxy A21s
- Galaxy A22 4G
- Galaxy A22 5G
- Galaxy A23 4G
- Galaxy A30
- Galaxy A30s
- Galaxy A31
- Galaxy A32 4G
- Galaxy A32 5G
- Galaxy A33 5G
- Galaxy A40
- Galaxy A41
- Galaxy A42 5G
- Galaxy A5 2017
- Galaxy A5 2018
- Galaxy A50
- Galaxy A51 4G
- Galaxy A51 5G
- Galaxy A52 4G
- Galaxy A52 5G
- Galaxy A52s
- Galaxy A53 5G
- Galaxy A54 5G
- Galaxy A60
- Galaxy A7 2018
- Galaxy A70
- Galaxy A71 4G
- Galaxy A71 5G
- Galaxy A72 4G/ 5G
- Galaxy A73 5G
- Galaxy A8 2018
- Galaxy A80
- Galaxy A82 5G
- Galaxy A9 2018
- Galaxy A90 5G
- Galaxy Note
- Galaxy J
- Galaxy M
- Galaxy Z
- Galaxy S
- Huawei
- Huawei P40
- Huawei P40 Lite
- Huawei P40 Lite E
- Huawei P40 Pro
- Huawei P30 Lite
- Huawei P30 Pro
- Huawei P20 Lite
- Huawei Mate 10 Lite
- Huawei Mate 20
- Huawei Mate 20 Lite
- Huawei Mate 20 Pro
- Huawei Mate 30 Lite
- Huawei Mate 30 Pro
- Huawei Mate 40 Pro
- Huawei Mate 40 Pro Plus
- Huawei Nova 7I
- Huawei P Smart 2019
- Huawei P Smart 2020
- Huawei P Smart 2021
- Huawei P Smart Pro
- Huawei P Smart Z
- Huawei Y7 2019
- Xiaomi
- Xiaomi 12 / 12X
- Xiaomi 12 Pro
- Xiaomi Mi 8
- Xiaomi Mi 8 Lite
- Xiaomi Mi 8 SE
- Xiaomi Mi 9
- Xiaomi Mi 9 Lite
- Xiaomi Mi 9 SE
- Xiaomi Mi 9T
- Xiaomi Mi 10 / Mi 10 Pro
- Xiaomi Mi 10 Lite 5G
- Xiaomi Mi 10T/ 10T PRO
- Xiaomi Mi 10T Lite
- Xiaomi Mi 11
- Xiaomi Mi 11i
- Xiaomi Mi 11T / Mi 11T Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite / 5G / 5G NE
- Xiaomi Mi Note 10 Lite
- Xiaomi Mi Note 10
- Xiaomi Redmi 7
- Xiaomi Redmi 8/ 8A
- Xiaomi Redmi 9
- Xiaomi Redmi 9A/ 9AT
- Xiaomi Redmi 9C
- Xiaomi Redmi 9T
- Xiaomi Redmi 10 4G
- Xiaomi Redmi 10 2022
- Xiaomi Redmi 10C
- Xiaomi Redmi 10s 4G
- Xiaomi Redmi Note 7
- Xiaomi Redmi Note 7 pro
- Xiaomi Redmi Note 8
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro
- Xiaomi Redmi Note 8T
- Xiaomi Redmi Note 9
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 9s
- Xiaomi Redmi Note 9T
- Xiaomi Redmi Note 10/ 10s 4G
- Xiaomi Redmi Note 10 5G
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Xiaomi Redmi Note 11/11s
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G/ 5G
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G
- Realme
- Oppo
- Kolekcje etui
- Etui Crossbody iPhone
- WARUNKI REKLAMACJI
REKLAMACJE
1. W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na
podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
2. Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
b. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
d. żądać usunięcia wady.
3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny
wskazany w § 2 Regulaminu.
4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy,
Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Grunwaldzka 2 )budynek B1 II piętro), 82-300 Elbląg.
5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest
dostępna w opisie produktu w Sklepie.
6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu,
Konsument może skorzystać m.in. z:
a. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego
należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz
Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
b. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy
Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy
przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod
adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
c. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
d. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks
1. Przebieg procesu reklamacji:
1) przyjęcie reklamacji oraz jej rejestracja;
2) rozpatrywanie reklamacji;
3) udzielanie odpowiedzi.
2. Informacja o zasadach składania reklamacji jest udostępniana klientowi:
a) na infolinii FonShop.pl pod numerem telefonu 55 307 01 02;
b) w warunkach reklamacji na stronie sklepu fonshop.pl,
3. FonShop przyjmując zgłoszenie reklamacyjne w formie pisemnej ma obowiązek sprawdzić, czy formularz zawiera dane wymagane w formularzu reklamacyjnym. W przypadku stwierdzenia braku informacji wymaganych do rozpatrzenia, reklamacji, należy poprosić klienta o ich uzupełnienie.
4. Potwierdzenie złożenia reklamacji:
a) Reklamacja przymowana jest poprzez przesłanie formularza mailowo na adres: info@fonshop.pl lub listownie na adres: FonShop.pl ul. Grunwaldzka 2 (budynek B1 II piętro), 82-300 Elbląg;
b) Przyjęcie reklamacji zostaje potwierdzone mailowo na adres zwrotny, smsem na podany numer telefonu komórkowego lub listownie na adres zwrotny.
3.Proces reklamacyjny rozpoczyna się z datą wpływu formularza reklamacyjnego.
5. Wzór formularza reklamacji:
Wzór
Miejscowość, data
Do
(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)
Z poważaniem
*niepotrzebne skreślić