- Apple
- iPhone 16
- iPhone 16 Pro
- iPhone 16 Plus
- iPhone 16 Pro Max
- iPhone 15
- iPhone 15 Pro
- iPhone 15 Plus
- iPhone 15 Pro Max
- iPhone 14
- iPhone 14 PRO
- iPhone 14 Plus
- iPhone 14 PRO MAX
- iPhone 13
- iPhone 13 PRO
- iPhone 13 PRO MAX
- iPhone 13 mini
- iPhone 12
- iPhone 12 PRO
- iPhone 12 PRO MAX
- iPhone 12 mini
- iPhone 11
- iPhone 11 PRO
- iPhone 11 PRO MAX
- iPhone 7
- iPhone 7 Plus
- iPhone 8
- iPhone 8 Plus
- iPhone SE 2020
- iPhone SE 2022
- iPhone X
- iPhone XR
- iPhone XS
- iPhone XS MAX
- Samsung
- Galaxy S
- Galaxy S24
- Galaxy S24+
- Galaxy S24 FE
- Galaxy S23
- Galaxy S23 FE
- Galaxy S23 Plus
- Galaxy S23 Ultra
- Galaxy S22 5G
- Galaxy S22 PLUS 5G
- Galaxy S22 ULTRA 5G
- Galaxy S21 5G
- Galaxy S21 FE
- Galaxy S21 PLUS 5G
- Galaxy S21 ULTRA 5G
- Galaxy S20
- Galaxy S20 FE
- Galaxy S20 plus 5G
- Galaxy S20 ULTRA 5G
- Galaxy S10
- Galaxy S10e
- Galaxy S10 LITE 2020
- Galaxy S10 plus
- Galaxy S9
- Galaxy S9 Plus
- Galaxy S8
- Galaxy S8 Plus
- Galaxy S7
- Galaxy S7 edge
- Samsung Galaxy A
- Galaxy A02s
- Galaxy A03s
- Galaxy A10
- Galaxy A11
- Galaxy A12
- Galaxy A13 4G
- Galaxy A13 5G
- Galaxy A14 5G
- Galaxy A20
- Galaxy A20e
- Galaxy A20s
- Galaxy A21
- Galaxy A21s
- Galaxy A22 4G
- Galaxy A22 5G
- Galaxy A23 4G
- Galaxy A30
- Galaxy A30s
- Galaxy A31
- Galaxy A32 4G
- Galaxy A32 5G
- Galaxy A33 5G
- Galaxy A40
- Galaxy A41
- Galaxy A42 5G
- Galaxy A5 2017
- Galaxy A5 2018
- Galaxy A50
- Galaxy A51 4G
- Galaxy A51 5G
- Galaxy A52 4G
- Galaxy A52 5G
- Galaxy A52s
- Galaxy A53 5G
- Galaxy A54 5G
- Galaxy A60
- Galaxy A7 2018
- Galaxy A70
- Galaxy A71 4G
- Galaxy A71 5G
- Galaxy A72 4G/ 5G
- Galaxy A73 5G
- Galaxy A8 2018
- Galaxy A80
- Galaxy A82 5G
- Galaxy A9 2018
- Galaxy A90 5G
- Galaxy Note
- Galaxy J
- Galaxy M
- Galaxy Z
- Galaxy S
- Huawei
- Huawei P40
- Huawei P40 Lite
- Huawei P40 Lite E
- Huawei P40 Pro
- Huawei P30 Lite
- Huawei P30 Pro
- Huawei P20 Lite
- Huawei Mate 10 Lite
- Huawei Mate 20
- Huawei Mate 20 Lite
- Huawei Mate 20 Pro
- Huawei Mate 30 Lite
- Huawei Mate 30 Pro
- Huawei Mate 40 Pro
- Huawei Mate 40 Pro Plus
- Huawei Nova 7I
- Huawei P Smart 2019
- Huawei P Smart 2020
- Huawei P Smart 2021
- Huawei P Smart Pro
- Huawei P Smart Z
- Huawei Y7 2019
- Xiaomi
- Xiaomi 12 / 12X
- Xiaomi 12 Pro
- Xiaomi Mi 8
- Xiaomi Mi 8 Lite
- Xiaomi Mi 8 SE
- Xiaomi Mi 9
- Xiaomi Mi 9 Lite
- Xiaomi Mi 9 SE
- Xiaomi Mi 9T
- Xiaomi Mi 10 / Mi 10 Pro
- Xiaomi Mi 10 Lite 5G
- Xiaomi Mi 10T/ 10T PRO
- Xiaomi Mi 10T Lite
- Xiaomi Mi 11
- Xiaomi Mi 11i
- Xiaomi Mi 11T / Mi 11T Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite / 5G / 5G NE
- Xiaomi Mi Note 10 Lite
- Xiaomi Mi Note 10
- Xiaomi Redmi 7
- Xiaomi Redmi 8/ 8A
- Xiaomi Redmi 9
- Xiaomi Redmi 9A/ 9AT
- Xiaomi Redmi 9C
- Xiaomi Redmi 9T
- Xiaomi Redmi 10 4G
- Xiaomi Redmi 10 2022
- Xiaomi Redmi 10C
- Xiaomi Redmi 10s 4G
- Xiaomi Redmi Note 7
- Xiaomi Redmi Note 7 pro
- Xiaomi Redmi Note 8
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro
- Xiaomi Redmi Note 8T
- Xiaomi Redmi Note 9
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 9s
- Xiaomi Redmi Note 9T
- Xiaomi Redmi Note 10/ 10s 4G
- Xiaomi Redmi Note 10 5G
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Xiaomi Redmi Note 11/11s
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G/ 5G
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G
- Realme
- Oppo
Kolekcje etui
- Etui Crossbody iPhone
- WARUNKI REKLAMACJI
REKLAMACJE
1. W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na
podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
2. Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
b. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
d. żądać usunięcia wady.
3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny
wskazany w § 2 Regulaminu.
4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy,
Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres FitMobile Sp z.o.o
ul.Zielona 1,84-100 Połczyno
5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest
dostępna w opisie produktu w Sklepie.
6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu,
Konsument może skorzystać m.in. z:
a. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego
należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz
Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
b. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy
Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy
przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod
adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
c. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
d. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks
1. Przebieg procesu reklamacji:
1) przyjęcie reklamacji oraz jej rejestracja;
2) rozpatrywanie reklamacji;
3) udzielanie odpowiedzi.
2. Informacja o zasadach składania reklamacji jest udostępniana klientowi:
a) na infolinii FonShop.pl pod numerem telefonu 530710338;
b) w warunkach reklamacji na stronie sklepu fonshop.pl,
3. FonShop przyjmując zgłoszenie reklamacyjne w formie pisemnej ma obowiązek sprawdzić, czy formularz zawiera dane wymagane w formularzu reklamacyjnym. W przypadku stwierdzenia braku informacji wymaganych do rozpatrzenia, reklamacji, należy poprosić klienta o ich uzupełnienie.
4. Potwierdzenie złożenia reklamacji:
a) Reklamacja przyjmowana jest poprzez przesłanie formularza mailowo na adres: info@fonshop.pl lub listownie na adres: FonShop.pl
FitMobile Sp z.o.o
Ul.Zielona 1 ,84-100 Połczyno
b) Przyjęcie reklamacji zostaje potwierdzone mailowo na adres zwrotny, smsem na podany numer telefonu komórkowego lub listownie na adres zwrotny.
3.Proces reklamacyjny rozpoczyna się z datą wpływu formularza reklamacyjnego.
5. Wzór formularza reklamacji:
Wzór
Miejscowość, data
Do
(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
-
wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
-
nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
-
obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
-
odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)
Z poważaniem
*niepotrzebne skreślić